Шановні абоненти!
У зв’язку із посиленням державою обмежувальних заходів та з метою убезпечення наших клієнтів та співробітників від можливого розповсюдження вірусу COVID-19 ТОВ ТК«Плазма» переводить на дистанційну роботу своїх працівників та тимчасово обмежує прийом клієнтів у центрах обслуговування абонентів.
Ми розуміємо, що в умовах карантину послуги доступу до мережі Інтернет життєво важливі для споживачів, тому ми посилюємо контроль за якістю роботи мережі, а обслуговування абонентів здійснюється в штатному режимі, щоб кожен з користувачів міг безперебійно працювати, навчатись, дізнаватись останні новини та бути на зв’язку зі всім світом не виходячи з дому та не наражатись на можливе зараження небезпечним вірусом.
1 Для вирішення будь-яких питань стосовно надання послуг компанією слід звертатися:
– за номером тел.: 0662216827, +38 (05446) 6-30-77
– за електронною поштою: info@tkplazma.com.ua
2. Доступ до офісу компанії обмежено з 18.03.2020 на термін дії карантину.
3. Здійснити оплату послуг ви можете на сайті компанії EasyPay або через термінали самообслуговування.
4. Для нових абонентів, які підключають домашній Інтернет: підключення буде здійснюватися лише за наявності у абонента безпечних для здоров`я умов (відсутності хворих на ОРВІ).
5. Проведення ремонтних робіт з відновлення Інтернет-доступу у абонента можливе після повної діагностики причин відсутності зв`язку черговим спеціалістом. Якщо доступ до мережі не вдалося відновити та вирішення проблеми потребує фізичного втручання шляхом виїзда спеціаліста — приймається заявка на виконання ремонтних робіт.
Розраховуємо на Ваше взаєморозуміння.
Бажаємо всім здоровʼя!